Change Management

Oplossen van (complexe) verandervraagstukken

 

Mobiliseren van alle expertise binnen uw organisatie!

 

VOOR WIE:

Voorbeelden

• Management Teams

• Operational Teams

• Support Teams

• Ondernemers

BIJ WELKE KLANTEN:

Antoni van Leeuwenhoek, AVR, Bilfinger, BP, Brand, DAMEN,

Deloitte, Eneco, Enecogen, GLT plus, Gunvor, Hogeschool

Rotterdam, Ministerie van Justitie, NCOI, NAM, Q8, Rabobank

International, Samsung, Shell, SIP’S United, Stork, Transtrack

International, Tata Steel, Unilever, diverse MKB bedrijven,

ondernemers en directeur grootaandeelhouders (DGA’s).

HOE PAKKEN WE DIT AAN:

De dienstverlening van performico draagt bij aan de waarde-creatie van bedrijven die een ‘beste performance’ (Operational Excellence) en/of ‘beste service’ (Customer Intimacy) strategie hanteren. Performico heeft “The Performico Way (TPW)” change aanpak ontwikkeld. TPW is een systematische aanpak bestaande uit tools die bedrijven - hoofdzakelijk op eigen kracht - in staat stelt om complexe vraagstukken op een efficiënte en effectieve manier op te lossen.

LEES VERDER

"Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success."

Henry Ford

Welke change programma’s hebben we ontwikkeld?

Onderstaande programma's zijn in co-creatie met klanten en partners ontwikkeld.

Airline Pilot Management Experience

LEREN VAN DE HORECA

Veiligheid Vergt MOED

Onder het motto “leer hoe u uw organisatie als een piloot

bestuurt”, leren deelnemers hoe ze de principes van de

luchtvaart kunnen toepassen als aanvulling op lopende verbeter initiatieven in hun eigen organisatie en ter verbetering van persoonlijke- en teameffectiviteit. Er zijn speciale modules voor managementteams, projectteams, operations- en onderhoudsafdelingen. Een cockpit training is onderdeel van het programma dat in samenwerking met luchtvaartexperts wordt uitgevoerd.

Leren van de Horeca is een samenwerkingsverband tussen

performico, Letsgoactive en bekende horeca- en hospitality

experts. Wij bieden change programma’s waarin het verankeren van opgedane kennis en ervaring in de dagelijkse praktijk centraal staan. Onze hiervoor ontwikkelde RestaurantGame® geeft inzicht in verbeterpotentieel in je bedrijfsvoering. Jouw organisatie gaat effectiever, slimmer en winstgevender draaien!

LEES VERDER

"Veiligheid Vergt Moed” is een sociaal innovatief programma dat is geaccrediteerd door ESF. Het helpt een organisatie om haar medewerkers te stimuleren om vanuit eigen motivatie samen te werken aan een “no-blame” cultuur, waarin de doelstelling is om het aantal veiligheidsincidenten te reduceren tot nul (Goal Zero).!

ESF PUBLICATIE

Smart@Service

‘PLAY THE GAME - MULTI SERVICE’

BEHEERS UW VLUCHTPLAN!

In de praktijk blijkt het voor bedrijven moeilijk te zijn om de juiste (strategische) keuzes te maken. Dit programma helpt om de balans tussen het leveren van de beste service enerzijds en de beste performance anderzijds in evenwicht te houden. Dit programma maakt gebruik van organisatie- en trainingsmethoden uit de luchtvaart en horeca

(zie programma’s Airline Pilot Management Experience & Leven van de Horeca).

Dit continu verbeterprogramma is gericht op het organiseren van de meest efficiënte multi-disciplinaire dienstverlening door leverancier(s) voor en namens de klant. De verbeteringen hebben betrekking op de organisatiestructuur en -cultuur. Hiervoor is een ‘samen verbeteren’ aanpak opgesteld, waaraan de klant ook actief deelneemt.

Doel van dit programma is het implementeren van een

aangepaste werkwijze, met focus op planmatig werken. Deze manier moet ertoe leiden dat er efficiënter en effectiever wordt gewerkt, niet alleen door harder te werken, maar ook door slimmer, beter op elkaar afgestemd en gestructureerder samen te werken. In dit programma wordt gebruik gemaakt van Flight Planning concepten uit de luchtvaart en wordt toegepast in programma- projectmanagement, bij planningsafdelingen en stops (Turn Around).

"The achievements of an organization are the results
of the combined effort of each individual."

Vince Lombardi

Over ons

Wie zijn we?

performico, opgericht door Michael van den Dungen Bille, bestaat uit een netwerk van onafhankelijke specialisten die hun sporen ruimschoots hebben verdiend.
Per opdracht stelt Michael van den Dungen Bille het juiste team samen, qua vaardigheden, chemie en werkvormen. Zo kan performico kleine en grote opdrachten aan.
U kunt steeds rekenen op de inzet van ervaren mensen die elkaar door en door kennen.

 

Wat drijft ons?

De passie waarmee zij hun werk uitoefenen, dat is wat performico en haar netwerkpartners gemeenschappelijk hebben. Én de drive om het beste uit een organisatie te halen door hen zichzelf te laten ontwikkelen. Wij zijn dienstbaar, u staat centraal, alleen u kunt een echte verandering tot stand brengen!

 

NL

 

EN

    +31 6 295 967 56

 

Benieuwd wat performico voor u kan betekenen?

Informeer naar de Quickscan!

Oplossen van organisatievraagstukken op het snijvlak van bedrijfskunde (besturing & bedrijfsvoering) en veranderkunde (Human Factors/sociale psychologie).

Verbinden van de gehele organisatie door co-creatie.

CONTACT

Bent u nieuwsgierig?

Neemt u gerust contact met ons op,

we denken graag met u mee!

     Rijksstraatweg 133c

       3222 KC Hellevoetsluis

       The Netherlands

    +31 6 295 967 56